Molo, der forhandler økologisk, bæredygtigt børnetøj i sine butikker i både ind- og udland, har leveret pæne overskud alle år bortset fra første år, siden direktør Mogens Jepsen stiftede virksomheden i 2003.
Det kan bestemt ikke siges om 2020, der endte med en decideret mavepuster til Molo.
Mens 2019 bød på et beskedent overskud på 3,6 mio. kr. s...
Et vildt år med "forfærdeligt" resultat: Derfor har børnetøjfirma tabt 13 millioner
Demonstrationer i Hong Kong har de seneste par år medført lukkede storcentre. Det er en af de største årsager til, at børnetøjfirmaet Molo sidste år noterede sig et rekordstort underskud på over 13 mio. kr. (Arkivfoto: Tyrone Siu/Reuters/Ritzau Scanpix)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer